keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Joulu ja Instagram

Ihana vuodenaika menossa, rakastan joulua <3 Siihen valmistautumista ja itse joulun aikaa. Oon jättäny bloggailun todella vähälle, niinkuin olette saattaneet huomata. Oon panostanu enemmän Instagramin päivittelyyn. Näin järkeväksi alkaa päivittää omaa henkilökohtaista instaa eli: @melinahakkila. Ajattelin myös videoblogaamista youtubeen,  mutta tällä hetkellä ig on minulle oikea vaihtoehto. 😊


Koulusta en valmistu vielä tänä vuonna niinkuin oli ajatus. Ens vuonna sitten, se voisi olla uudenvuoden lupaus 😉Tänään pitäisi saada koulutyö valmiiksi ja laittaa opettajalle, jostain syystä koulutyö tuntuu nihkeältä, varmaan kun asioita on taas niin paljon päällä.


Huomenna mennään Alvarin kanssa Oys.siin tutkimuksiin. Minulla on noussut huoli kun Alvarille tulee välillä "poissaolo" kohtausia. Näitä on tullut nyt useamman viikon, "kohtaukset" voi olla väsy tuijotustakin, parempi tutkia asia. 


Joulua oon laittanu kotiin jo hyvissä ajoin, kuusikin on haettu valmiiksi autotalliin. Joulusiivoja teen tasan sen verran ku kiinnostaa, en ota ressiä. Joululahjoja ollaan hankittu tosi vähän, mutta jospa ens viikolla päästäisiin kahestaan miehen kans osteleen. Tosin meillä tulee usein aika isot väittelyt lahjojen määrästä, toisaalta ihan hyvä niin ollaan sopivasti tasapainossa. 😄


Lukijat nyt kannattaa tehä instagram profiili jos ei vielä ole. Nähdään siellä! Hyvää joulua! 💚😊


1 kommentti:

  1. Videobloggausta suosittelen YouTubeen! Todella miellyttävämpi katsella videolta kuin lukea tekstiä.

    VastaaPoista